.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای 28 پروژه عمرانی موقوفات در مازندران

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای 28 پروژه عمرانی موقوفات در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، نوروز رشیدی در گفت و گو با ما مساحت طرح های عمرانی در دست اجرا اوقاف مازندران را 97 هزار مترمربع با اعتبار 340 میلیارد ریال عنوان کرد.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان داشت: همچنین 28 طرح عمرانی در موقوفات استان مازندران با مساحت 50 هزار متر مربع با اعتبار 180 میلیارد ریال با 65 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است.

رشیدی گفت: یکی از عمده ترین فعالیت معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ساماندهی و ساخت و ساز اماکن متبرکه و امامزادگان استان است.

وی اضافه کرد: برای سال 94 علاوه بر طرح های ذکر شده تعداد 15 امامزاده که تاکنون در آن ساخت و سازی انجام نشده است با درنظر گرفتن طرح جامع، عملیات بازسازی این طرح ها آغاز خواهد شد.

این مسئول گفت: برای سال آینده عملیات اجرایی 24 طرح عمرانی موقوفات در مازندران با انجام فرآیند قانونی آغاز خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 3 اسفند 1393
اقاي مدير كل اوقاف شما كه سند باطل شده را بدون بر رسي وتحقيق واستعلام از ثبت اسناد وقف اعلام ميكنيد ميخواهيد چه كار خيري را تبليغ كنيدتا مردم شما را متوليان صالح بدانند اين گونه عمل شما تصرف عدواني است انهم از سوي دستگاهي كه خودش را باني خير و مطابق اصول ديني مينامد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.